Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Ziua internationala a Painii

World Bread Day 2013 - 8th edition! Bake loaf of bread on October 16 and blog about it!

Azi e o zi mare, o zi frumoasa chiar in ciuda vremii de afara. Azi sarbatorim Ziua Internationala a Painii. Pentru maine are o semnificatie aparte pentru ca in urma cu doi ani am inceput sa fac primele paini artizanale, paini cu maia. A fost un drum lung, uneori anevoios si plin de provocari. In toti acesti ani, am cumparat carti despre painea artizanala, am citit mult si am cautat raspunsuri la intrebarile care ma framantau. Un lucru stiu sigur: cu siguranta voi continua sa fac paine cu maia fiindca pregatind de la zero o paine si transformand cateva grame de maia, faina, apa, sare si alte ingrediente optionale intr-o paine minunata si sanatoasa, atunci cred ca merita efortul, timpul si pasiunea.

Desi nu am mai scris pe blog de ceva timp, paine cu maia sa stiti ca am tot facut. In zilele care urmeaza voi scrie doua formule care imi doresc sa fie pe gustul vostru.

La multi ani va doresc si spor la copt paini!

 

Cu drag,

Ana

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 16 Octombrie 2013 by in Paine.

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Octombrie 2013
L M M M V S D
« Iul   Noi »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
