Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Atelier culinar

Am atatea sa va spun incat nici nu stiu cu ce sa incep. In primul rand absenta mea de pe blog se datoreaza numeroaselor evenimente la care am participat activ. In luna aprilie s-a lansat in Oradea Incubator 107. Daca nu stiti ce e am sa va spun acum: este locul unde oricine poate invata orice de la oricine. Este locul unde am intalnit oameni minunati, tineri, cu pasiuni frumoase si nu in ultimul talentati.

Poate va surprinde titlul acestei postari. Asa este, pe 25 iunie voi sustine primul meu atelier culinar si chiar vroiam sa impart bucuria si emotia cu voi.

http://oradea.incubator107.com/atelier/Breasla%20Hedoni%C8%99tilor/900

Fara sa mai lungesc vorba pentru cei care sunteti din Oradea, va astept cu drag la atelierul de fursecuri cu lavanda:

Ce?
Flori de lavandă, aromă de prăjitură proaspăt coaptă, rețetă! Dacă îți plac florile, plantele aromatice și dulciurile atunci locul tău este alături de noi. Nu trebuie să știi să gătești sau să faci prăjituri, trebuie doar să ai pasiune și dragoste pentru gastronomie. Ne vom simți bine, vom găti, va fi o atmosferă relaxată și vom învață…despre aluaturile franțuzești, ingrediente, tehnici de infuzare și cum să introducem florile în deserturile noastre.

Cu cine?
Cu Ana Croitoru : pasionată de gastronomie și mai ales de patiserie. Îmi place să citesc cărți culinare să învăț și mai ales să experimentez rețete noi sau proprii. Cei care mă cunosc spun că eu gătesc ciudat. Și, fie vorba între noi, cum să nu gătesc ciudat dacă folosesc lavandă, musețel, flori de iasomie, cimbru, trandafiri și ierburi de Provonce la dulciuri! Te-am făcut curios ? Atunci vino la atelier să descoperim împreună lumea magică a patiseriei.

Cu ce?
Șorțul de bucătărie este recomandat, buna dispoziție obligatorie iar talentul nu este necesar.
Poartă haine comode și ține minte: „Keep calm and bake on”!. De restul ne ocupam noi!

Locatia:str. Moscovei nr. 8, et. I (langa Moskva), Oradea

Data: 24 iunie, de la ora 18 pana la 20.

3 comments on “Atelier culinar

  1. iulian
    11 Iunie 2013

    Succes…acu mai bine de-un an am avut si eu 2 ateliere la Incubator in Bucuresti…e fain🙂

    • ana
      11 Iunie 2013

      Multumesc Iulian. La evenimentul de deschidere al Incubatorului am stat de vorba cu un domn reporter si imi spunea despre tine ca te stie si ce ateliere frumoase si interesante ai tinut despre painea artizanala cu maia. Am discutat cu el mai bine de o jumatate de ora despre painea cu maia si-i lasa gura apa🙂 pacat ca nu-mi amintesc cum il cheama! Pe viitor voi tine si ateliere despre maia, paine artizanala si s-ar putea sa-ti cer sfatul, ca am eu mici nelamuriri cum sa abordez subiectul. Ce zici, ma poti ajuta. Iti multumesc frumos si sa ne auzim cu bine!

  2. iulian
    14 Iunie 2013

    Sigur, da-mi un semn cand vrei sa ma intrebi ceva…

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 5 Iunie 2013 by in Paine and tagged , , , .

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Iunie 2013
L M M M V S D
« Apr   Iul »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
