Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Mini tarte…altfel (Nutella pie pops)

Mini tarte pe bat (Nutella pie pops) 006

Chiar daca a trecut Sarbatoarea Craciunului aceste mini tarte sunt potrivite pentru orice ocazie. Am facut cateva de proba dar am primit multe aprecieri asa ca am decis ca reteta merita sa fie scrisa pe blog.

Am facut cantitatea standard de aluat din care jumatate am pus in congelator pentru alta tura de mini tarte.

Ingrediente:

– 250 gr faina

– 1 ou

– un praf de sare

– 125 gr unt rece, taiat cubulete

– 100 g zahar pudra

– 25 g apa rece

– 1 lingurita praf de copt.

Pentru umplutura am folosit Nutella.

Bete pentru aperitiv din bambus (eu am taiat varful ascutit).

Intr-un bol punem faina cernuta, untul taiat cubulete si amestecam cu mana pana compozitia devine nisipoasa. Adaugam zaharul pudra, praful de copt oul batut, apa rece si framantam rapid pana formam o bila. Il asezam intr-o folie alimentara si dam la rece pentru 1 ora.

Incalzim cuptorul la 180 grade C si punem foaie de copt in tava. Pe masa usor pudrata cu faina intindem aluatul de cca 4 mm grosime. Cu o forma, la alegere, taiem stelute sau cerculete. Pe fiecare forma decupata punem in centru putina nutella lasand marginile libere. Ungem marginea de jur imprejur cu apa, punem in mijloc un bat de bambus si peste lipim alta steluta, astfel incat sa obtinem un sandwich. Marginile le putem presa cu varful furculitei pentru a ne asigura ca in timpul coacerii nu se va desface. Ungem steluta cu galbenus de ou si asezam in tava.

Mini tarte pe bat (Nutella pie pops) 004

Coacem la 180 grade C pentru 15-20 de min sau pana cand devin maro aurii.

Mini tarte pe bat (Nutella pie pops) 010

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 29 Decembrie 2012 by in Tarte dulci si sarate and tagged , , .

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Decembrie 2012
L M M M V S D
« Oct   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
