Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Craciun…

Craciun

In prag de Craciun va doresc multa sanatate, liniste sufleteasca si in anul care vine sa aveti parte de tot binele din lume. Va multumesc ca mi-ati fost aproape chiar daca nu am postat nimic de atat timp… desigur, de gatit am gatit, am facut si poze si acum nu-mi doresc decat sa reusesc sa le impartasesc cu voi.

Craciun Fericit!

2 comments on “Craciun…

  1. teodora
    29 Decembrie 2012

    Multumim pt.urare!Abia astept sa vad cu ce ne surprinzi!

    • ana
      29 Decembrie 2012

      O voi lua incet si cu blogul dar sper ca ceea ce voi posta sa fie la inaltimea asteptarilor voastre.🙂

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 24 Decembrie 2012 by in Paine.

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Decembrie 2012
L M M M V S D
« Oct   Ian »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
