Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Fara titlu

fara titlu pentru ca nu stiu ce nume sa-i dau. Pret de cateva minute am stat si m-am uitat la pagina goala si ma gandeam ce/cum sa va scriu. Intai de toate, vreau sa va multumesc ca cititi blogul meu desi recunosc, ca uneori mi-ar placea sa primesc mai multe feedback-uri de la voi. Din respect pentru voi, trebuie sa va spun ca o perioada nu voi mai posta nimic, din motive strict personale. In ultimul timp s-au intamplat multe lucruri in viata si familia mea iar oricat de mult ma pasioneaza sa fac paine trebuie sa ma ocup 100% de familie acum. Stiti cum se zice si pe buna dreptate : family comes first.

Stiu ca am ramas datoare cu formule de paine, cu formule de preferment si alte retete de prajituri dar sper ca in curand sa ma pot intoarce la voi si la blog.

Va multumesc inca o data si sa ne scriem cu bine!

Cu drag,

Ana

4 comments on “Fara titlu

  1. iulian
    30 Octombrie 2012

    Ai grija de tine si de familie…sanatate !

  2. Corina
    4 Noiembrie 2012

    yes, always family comes first
    take your time
    noi te asteptam rabdatori aici

    • ana
      4 Noiembrie 2012

      Iti multumesc Corina pentru gandurile bune. Nu stiu cand ma voi intoarce dar undeva in adancul meu simt chemarea painii desi nu a trecut decat o saptamana…Cu drag, Ana

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 30 Octombrie 2012 by in Paine.

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Octombrie 2012
L M M M V S D
« Sep   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
