Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Bine v-am regasit!

Intai de toate, ma bucur nespus sa vad ca ati vizitat blogul  chiar daca au trecut doua luni fara ca eu sa postez. Nu cumva sa credeti ca am uitat de voi si blog, nu a fost asa. In tot acest timp am copt,  am testat, am facut torturi, am facut desem si paine integrala 100%, fursecuri cu lavanda, cookies, fursecuri cu trandafir si am brutarit de mi-au zburat fulgii. Si mi-a placut, mi-a placut chiar foarte mult.

Cea mai mare realizare de cand fac paine este ca un baietel de doar 2 ani si jumatate ii cere mamei lui sa manace paine de la Ana. Cand i-am vazut manutele tremurande luand un colt din painea facuta de mine mi s-a umplut sufletul de bucurie si mandrie. Atunci am primit confirmarea ca trebuie sa continui si sa fac paine asa cum am invatat si ca tot efortul depus nu este in zadar. Si de-atunci baietelul David, mananca paine Tartin de la Ana.

Am o intrebare pentru voi. Este cineva din Oradea? Mi-ar placea sa stiu ca mai sunt oradeni care impart aceasi pasiune: painea artizanala. Daca da, lasati o vorba sau doua, la comentarii sau la adresa de email.

Ar fi bine sa ma opresc cu sporovaiala si daca tot am adus vorba de Tartine bread voi posta formula cu pozele aferente. Dar pentru asta urmeaza un articol nou.

 

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 28 Septembrie 2012 by in Paine.

Facebook

Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Septembrie 2012
L M M M V S D
« Iul   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
