Paine si desert

paine artizanala din apa, faina si seminte de…dragoste

Ce-am facut saptamana asta…

Deocamdata o sa impart cu voi doar cateva poze cu ce-am copt in ultimul timp. Imi pare rau sa va spun ca voi reveni cu retetele abia saptamana viitoare fiindca baietelul meu a facut febra si stiti si voi ca iti ocupa tot timpul. Pana atunci va doresc o saptamana minunata si racoroasa, daca se poate.

Din categoria ce-am mai copt, va spun ca am facut o tarta cu rosii, tarta cu lamaie si zmeura si paine cu nuci si stafide.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la 10 Iulie 2012 de în Retete culinare.
Follow Paine si desert on WordPress.com

Calendar

Iulie 2012
L M M M V S D
« Iun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
